אימפריה חסידית-חיפאית • בשאץ ויזניץ' חגגו הכנסת ספר תורה

    ישראל פריי No Comments on אימפריה חסידית-חיפאית • בשאץ ויזניץ' חגגו הכנסת ספר תורה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעם כינו אותה העיר האדומה. זה לא היה רק על שם הדומיננטיות של מעמד הפועלים בקרבה, אלא יותר מכל סימל הביטוי את אופי תושביה של העיר השלישית בגודלה בישראל. אך בשנים האחרונות הולכת והופכת העיר חיפה לבירה של תורה וחסידות בצפון, כשעוד קהילות תוקעות בה יתד והופכות אותה למקום תורה.

    השבוע נרשם אחד הרגעים המרגשים בעיר, שאיחד סביבו את מגוון הקהילות בשכונת הדר לשמחת התורה ולייקור לומדיה. אל בית המדרש שאץ ויז'ניץ בראשות האדמו"ר שליט"א בעיר, נערך מעמד הכנסת ספר תורה וחנוכת הבית. האירוע נערך בהשתתפות ראשי העיר, רבניה, פרנסיה וקהל חסידים ומעריצים רחב שגדש את היכל בית ה'.

    בשעות אחה"צ המוקדמות החלה כתיבת האותיות בבית הרה"ח חנן רובינשטיין הי"ו שם התכבדו בכתיבת האותיות חשובי הקהילה ומתפללי בית המדרש. כמו"כ כיבדו את המעמד בנוכחותם כ"ק האדמורי"ם מסערט ויז'ניץ ונאדבורנא חיפה שליט"א,

    לאחר סיום כתיבת האותיות עשה האדמו"ר שליט"א הגבהה וכ"ק מרן אדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א כובד בגלילה, וברוב שירה וזמרה יצאה התהלוכה לרחובה של העיר כאשר כ"ק האדמו"ר מחזיק בידו את ספר התורה ולימינו הנדיב הנה"ח טוביה וידר. התהלוכה עברה ברחובות המרכזיים של שכונת הדר כאשר אנשים נשים וטף מכל החוגים והקהילות מצטרפים לריקודים ברוב שירה וזמרה לכבודה של תורה.

    צפו בגלריה של אהרן ברוך ליבוביץ



    0 תגובות